Dela nyhet
Funktionär till vår tävling 6-8 juni
17 maj, 16:43 0 kommentarer
.jpg?0)
Funktionär till vår tävling 6-8 juni, Klubbresornas klubbresa 2025
Du som medlem fick ett mejl för ca en vecka sedan angående vår tävling och att vi behöver funktionärer för att kunna genomföra tävlingen. Det är också något som vi som klubb förväntar oss av våra medlemmar (se medlemskaps information). Då hela tävlingen bygger på ideella krafter. Er insats uppskattas väldigt mycket!
Många av er har anmält er till tävlingen vi har rekord många från klubben som deltar, allt från barn som tävlar för första gångens till elitspelare!
Tävlingen är i princip fulltecknad. Detta innebär att vi också kommer att använda oss av vår egen hall ”Dunrosshallen” som en B-hall för t.ex. poolspel. Detta betyder att det kräver extra mycket av oss som arrangörer. Vi kommer att använda oss av ca 30-40 bord.
Tack till alla er som har svarat på mejlet!
- Det behövs inga mer att bygga eller riva hallen.
- Det behövs personer som är i cafeterian på fredagseftermiddagen och kvällen.
- Det behövs domare varje pass.
- Vi vill gärna streama tävlingen på Youtube, så om du har kunskap kring detta hör gärna av dig.
- Bemanningen av Dunrosshallen, varje dag mellan kl.8.00-18.00. Nytt uppdrag.
- Vi skulle behöva en prispall till tävlingen. Ifall någon vet vart vi kan låna en så får ni gärna höra av er till Charlotta Larsson. Mobil nedan.
OBS! När det gäller domare till tävlingen.
- Alla kommer behöva hjälpa till som domare, föräldrar och barn. Spelar man en klass får man räkna med att man får stanna kvar och hjälpa till att döma. Detta gäller både barn och föräldrar.
- Vi kommer behöva ca 25 domare på förmiddagen och 25 domare på eftermiddagen varje dag.
- Har vi inte detta går inte tävlingen att genomföra på ett fungerande sätt.
Vi kommer inom kort att publicera dem första funktionärslistorna. Har man inte anmält sig kommer man bli tilldelad ett uppdrag.
- Svara på vad du kan hjälpa till med via google formuläret.
- Vänta på listor över ditt uppdrag. Håll er uppdaterad kring tävlingen från era tränare och hemsidan.
Vi ser fram emot spännande tävlingar!
Hälsningar Charlotta Larsson, projektledare för Klubbresornas klubbresa 2025!
Mobil 0738306077
Kommentarer